W związku dużym zaintersowaniem naszych klientów rozszerzyliśmy naszą ofertę o modyfikację sterownika silnika w zakresie zwiększenia mocy i momentu obrtowego.
Niestety obecnie nie możliwośći modyfikacji sterownika silnika poprzez zmianę ustawień procesora sterującego modiłem DDE ponieważ wielokrotnie pocesor zostaje uszkodzony w momencie odczytu i zapisu. Ingerencja taka powoduje konieczność otworzenia sterownika co w przypadku samchodów gwarancji jest bardzo niebezpieczne.
Dodatkowo każdy zmodyfikowany samochód po podłaczeniu do komputera diagnostycznego informuje technika że ma nie zgodności w ustawieniach sterownika silnika.
Jedynym rozwiązaniem jest montaż zewnętrzego modułu Power_Box który podłaczany w kilku miejscha silnika oryginalnymi wtykiami umożliwia jego demontaż / montaż w czasie wizyty w serwisie. Dla serwisu jest nie wykrywalny. Zalecamy naszym klientom aby przed wizytą w serwisie i demontażu modułu dokonać w naszym serwisie wykasowanie błedów.
Przez długi czas bardzo sceptycznie podchodziliśmy do dokonywania jakich kolwiek modyfikacji samochodu za pomocą Power_BOX , ponieważ pamiętamy jak działaly pierwsze moduły analogowe.
Po otrzymaniu zapewnienia od firmy z nami współpracującej dokonaliśmy modyfikacji pojazdu.
Prace rozpoczęliśmy od przeprowadzenia diagnostyki pojazdu BMW OSS i następnie zaprogramowaliśmy cały samochód BMW OSS do najnowszej dostępnej wersji oprogramowania przeznaczonej dla tego samochodu.
Następnym etapem było dokonanie pomiaru pojazdu na hamowni czy spełnia parametry fabryczne.
Pomiary wskazały że wynik jest zbliżony do parametrów fabrycznych i dokonaliśmy montażu modułu cyfrowego Power_Box
Po zamontowaniu modułu ponownie dokonaliśmy pomiaru na hamowni. Wynik uzyskany jest bardzo dobry.
Podsumowując nowoczesne cyfrowe moduły Power_Box są warte polecenia.
Ostatnim etapem było dokonanie diagnostyki pojazdu BMW OSS.
You must be logged in to post a comment.